Regulamin sklepu internetowego Sport-Fish
1. Przedmiotem działalności jest sprzedaż towarów poprzez sklep internetowy, specjalizujący się w sprzedaży towarów
z zakresu wędkarstwa.
2. Właścicielem sklepu jest:
PPH Harłamex Stanisław Guzdek
ul.Legionów 27
34-100 Wadowice - Polska
Regon: 070019775, Rejestr: UM Wadowice Ewidencja Działalności Gospodarczej nr wpisu HU-675/89
NIP 551-000-16-27
3.Klient kontaktuje się ze sprzedawcą pocztą e-mail: stan.guzdek@interia.pl, telefonicznie: kom. 507060505 oraz osobiście w siedzibie firmy.
4.Ceny w naszym sklepie zawierają podatek VAT , nie uwzględniają kosztów dostawy do klienta.
5. Sposoby i formy płatności znajduja się z zakładce: wysyłka, płatności.
6. Koszt wysyłki i czas dostawy podane są w zakładce: wysyłka, płatności.
7. Bezpieczeństwo przesyłki: nasze przesyłki są profesjonalnie pakowane, ponosimy całkowita odpowiedzialność za ich dostarczenie. Do tej pory żadna przesyłka nie zaginęła i nie uległa zniszczeniu, ale gdyby kiedykolwiek się to zdarzyło zwrócimy Ci pieniądze za przesyłkę lub wyślemy ponownie. W wypadku jakichkolwiek problemów związanych z zamówioną przesyłką skontaktuj się z nami, my przeprowadzimy procedurę reklamacyjną w firmie kurierskiej, by po jej zakończeniu zwrócić Ci pieniądze lub wysłać drugą przesyłkę wedle twojego życzenia.
8. Uszkodzenie przesyłki: przesyłkę należy otworzyć w obecności kuriera lub na poczcie, a w wypadku stwierdzenia uszkodzenia należy spisać odpowiedni protokół i nie odbierać przesyłki. Skontaktować się z nami, a my po załatwieniu reklamacji wyślemy Ci drugą przesyłkę z tym samym towarem lub zwrócimy pieniądze.
9. Dostępność towarów, a czas dostawy: staramy się posiadać na magazynie pełny stan towarów z naszej oferty. Gdyby jednak z jakiejś przyczyny zamówiony towar był niedostępny, kontaktujemy się z Tobą e-mailem lub telefonicznie by uzgodnić ewentualne zmiany w zamawianym asortymencie, zmianę terminu realizacji lub rezygnacja z zamówienia.
10. Prawo odstąpienia od umowy: jeżeli z jakiegoś powodu jesteś niezadowolony z dostarczonego towaru możesz go nam odesłać, a my zwrócimy Ci pieniądze. Towar zakupiony w naszym sklepie internetowym możesz zwrócić bez podania przyczyn w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówionego towaru, a towar powinien być odesłany w ciągu 14 dni od momentu zgłoszenia.
11. Zwrot towaru: w celu odesłania zakupionego, nie używanego towaru należy skontaktować się ze sklepem mailowo lub telefonicznie, by otrzymać potwierdzenie tego faktu na Państwa adres mailowy. Zwracany towar należy dostarczyć na swój koszt na adres: PPH Harłamex Stanisław Guzdek, ul.Legionów 27, 34-100 Wadowice wraz z dowodem sprzedaży. Zwracany towar nie może nosić śladów używania, czyli śladów korzystania z niego wykraczajace poza czynności związane ze zwykłym sprawdzeniem towaru. Prawo do zwrotu (odstąpienia od umowy) nie obejmuje filmów, książek i czasopism.
12. Zwrot pieniędzy: w przypadku odesłania zamówionego towaru zwrócimy Ci pieniądze za towar. Pieniądze zostaną zwrócone w ten sam sposób jaki dokonano płatności, chyba że ustalą Państwo z nami inny sposób zwrotu pieniędzy.
13. Wzór formularza odstąpienia od umowy: wypełniamy w przypadku podjęcia takiego zamiaru
PPH Harłamex Stanisław Guzdek, ul.Legionów 27, 34-100 Wadowice
Niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy
Nazwa lub kod produktu ............................................................................................................................................................................
Nazwa lub kod produktu ............................................................................................................................................................................
Nazwa lub kod produktu ............................................................................................................................................................................
Data zamówienia .............................................................................................
Data otrzymania towaru ..................................................................................
Nr zamówienia ..................................................................................................
Imię i nazwisko .................................................................................................
Adres konsumenta ..........................................................................................
Data i podpis konsumenta .............................................................................
14. Sposób i procedura rozpatrywania reklamacji: sprzedawane przez nas towary posiadają gwarancję producenta, w niektórych przypadkach dożywotnią dla pierwszego właściciela. W przypadku reklamowania towaru na podstawie gwarancji należy się skontaktować mailowo lub telefonicznie w celu uzgodnienia szczegółów, po czym przesłać reklamowane towary na swój koszt na adres: PPH Harłamex St. Guzdek, ul.Legionów 27, 34-100 Wadowice. Po naprawie towar zostanie odesłany do Państwa bezpłatnie. Towary odsyłane są niezwłocznie po naprawie, w większości przypadków w ciągu 14 dni od daty otrzymania, w sporadycznych przypadkach termin może być dłuższy z uwagi na obowiązek odesłania towaru do producenta. Aby dowiedzieć sie o średnim czasie załatwiania reklamacji danego towaru prosimy o kontakt ze sklepem. W wypadku towarów zakupionych w naszym sklepie, które posiadały wady produkcyjne lub materiałowe mogą Państwo skorzystać z reklamacji na podstawie rękojmi. W takim przypadku należy niezwłocznie skontaktować się ze sklepem, następnie przesłać wadliwy towar do sklepu. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji towar zostanie w rozsadnym czasie naprawiony i odesłany. Prawo do reklamacji na podstawie rękojmi nie obejmuje wad o których Państwo zostali poinformowani w momencie zakupu, zwykłego zużycia towaru czy też wad powstałych na wskutek niewłaściwego użytkowania.
15. Ceny podane w sklepie nie stanowią oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego.
16. Produkty oferowane przez nas są pozbawione wad ukrytych.
17. Język serwisu jest językiem polskim, tylko niektóre specyficzne (nie mające polskich odpowiedników) nazwy towarów są w języku angielskim.
18. Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
19. Ewentualne spory mogą być rozstrzygane na drodze mediacji bezpośrednich lub po uzgodnieniu przez podmioty specjalizujące się takich przypadkach. W sprawach nie uregulowanych obowiązują przepisy polskiego prawa - które w zakresie sprzedazy internetowej są zbieżne z dyrektywą europejską.
|
|